Goede klantenservice
Veilige betalingen
Snelle levering
Veelgestelde vragen
Plaats jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand. Klik daarna rechtsboven op het tasje en controleer of al jouw gekozen artikelen in jouw winkelmand zitten. Gecheckt? Ga dan naar afrekenen. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer of je jouw naam en adres juist hebt ingevuld! Vervolgens kies je de verzendmethode. Daarna selecteer je de betaalmethode. Vervolgens vink je de algemene voorwaarden aan en klik je op "bestelling plaatsen en betalen" om jou bestelling te voltooien.
Dit kan zodra je je artikelen hebt toegevoegd aan je winkelwagen. Onderaan zie je het balkje "kortingscode invullen", hier vul je jouw kortingscode in. Je korting wordt dan automatisch berekend! Achteraf is het helaas niet meer mogelijk om een kortingscode toe te voegen.
Nadat je hebt besteld, versturen wij automatisch een verzendbevestiging naar jou e-mailadres. Het kan voorkomen dat deze in de ongewenste mail/spam terecht komt. Check daarom ook even of die daar niet in zit. Mocht die daar ook niet tussen zitten, stuur dan even een e-mail naar info@nolalivings.nl en dan gaan we dit voor jou oplossen!
Er kan natuurlijk iets misgegaan zijn tijdens het plaatsen van een bestelling, dit is niet erg en we zullen ervoor zorgen dat de bestelling automatisch geannuleerd wordt. Als je twijfelt over de status van de bestelling, kun je contact opnemen met onze klantenservice. We controleren dan graag de status en zullen je verder helpen bij het plaatsen van de bestelling.
Als je al hebt betaald is het helaas niet meer mogelijk om je bestelling te annuleren. Mocht je nog een ander product willen toevoegen, dan is dit mogelijk, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Stuur ons dan een e-mail naar info@nolalivings.nl met het juiste product wat je wilt ontvangen.
